Kiitos Haaveiden ruoanlaittoväline -kilpailuun osallistuneille!

Olemme ilmoittaneet Hellapoliisi-kirjojen 5 voittajalle voitosta sähköpostitse. Onnea voittajille!

Lue muiden ruoanlaittoväline-haaveita >

Näin kirjoitat foorumille:

1. Kirjaudu foorumille Kirjaudu sisään-linkistä. Jos sinulla ei ole tunnuksia Foorumille, luo ne itsellesi Rekisteröidy-linkistä.
2. Kirjauduttuasi sisään, valitse klikkaamalla alue, jonne haluat kirjoittaa.
3. a) Aloita uusi keskustelu painamalla Uusi aihe –nappulaa.
3. b) Vastaa olemassa olevaan keskusteluun klikkaamalla se auki ja painamalla Lähetä vastaus.
4. Kirjoita viestisi lomakkeen kenttiin.
5. Paina Lähetä.

Lisää kuva viestiin!

Katso ohjeet, kuinka lisäät kuvan viestiisi:

Lue ohjeet >

forum.herkuttelijat.fi

Hyppää sisältöön

Todellakin Paras leivontamuistoni!

Millainen on sinun paras leivonta- tai ruokamuistosi? Leivoitko itse vai nautitko valmiin pöydän antimista? Jaa parhaat ruokamuistosi muiden kanssa.

Todellakin Paras leivontamuistoni!

ViestiKirjoittaja PIA33 päivämäärä Ke Maalis 10, 2010 10:53 pm

Kun tyttäreni leipoi ensin papallaan eli minun isällä aivan huippuherkullisia kerrospikkuleipiä, Kotilieden keittokirjasta!! Ja sitten leivoimme yhdessä jättipullapitkoja! Ja hänen kaveri oli mukana ja tyttäreni neuvoi häntä leipomaan myös. Ja isäni oli tehnyt meille makaronilaatikkoa, jota söimme ensin ja kun huippuherkulliset leivonnaiset olivat valmiita, herkuttelimme niitä todella nautinnollisesti yhdessä! Hän aivan ilmiömäinen huippuleipuri ja ikää oli silloin vain 11 v.!!! Ei todellakaan riitä sanat kuvalemaan!!! Ja kun tyttäreni leipoi viime talvena minulle mokkapaloja.. voi luoja, miten herkullisia!! En ikinä ole syönyt niin herkullisia leivonnaisia, kuin mitä tyttäreni on valmistanut ja kun hän valmisti mokkapalat, hän oli 12v.!!! Hän on sellainen nero ja monilahjakkuus, että mielenkiintoista ja sanoinkuvaamattoman jännittävää, mitä hänestä vielä tulee!!! :D :D :D :D
PIA33

Paluu Kerro parhaat ruokamuistosi